Blogger Templates

Saturday, February 14, 2009

Kisah ku.....

Aku adalah wanita, isteri dan ibu . Hidup aku dikelilingi suami dan 4 cahaya mata yang comel2 belaka iaitu 3 puteri dan satu satunya putera bongsu. Intan Nursyahira (9 tahun), Intan Nursyafiqah (8 tahun), Intan Nursyazana (6 tahun) dan Muhammad Syahrezza (4 tahun). Itu lah nama anak2 ku.
kami tinggal di pinggiran kota .

Aku juga adalah wanita berkerjaya di mana tuntutan ku harus membahagikan tugas seorang pekerja, isteri dan ibu. Aku berkerja di salah sebuah kolej universiti bumiputera.

Hobi aku adalah membaca....dan membaca....dari kecil hinggalah usia ku sekarang 32 tahun sudah beribu naskhah buku yang aku dah baca. Malah dalam simpanan aku sendiri sekarang dah ada hampir 500 buah buku tidak kira tebal mahupun nipis.
Kerana hobiku yang gemar membaca ini lah maka suami aku menggalakkan aku menulis blog peribadi seperti ini. Berkongsi bersama bloggers yang lain. Selain daripada membaca aku juga suka menulis diary seharian, malah dari bangku sekolah lagi aku kerap menulis diary dan boleh dibuat novel lah....

hemmm..... baru kini aku rasa nak berkongsi sedikit kisah suka duka aku.
Malah aku rasa ia boleh dijadikan terapi sekali gus. Almaklumlah....segala jiwa raga kita sama ada perasaan marah, sedih, gembira, kesal dan dendam tersemat di dalam diary.



0 comments: