Blogger Templates

Monday, March 8, 2010

HISTERIA....APA PUNCANYER....

(gambar contoh sahaja)


Arggghhhhhhh...........PERGI!!!!!!!!! AKU TAK PANGGIL KOOOOOO!!!!ARGHHHHH..!!!!!!!! LEPASKAN AKUUUUU.........HIHIHIHI.........HIHIHI.....ARGHHHH!!!!!




Seram tak bile tetiba je ko dengar ada suara org tak kira la laki ke pompuan ke dok jerit ngilai camtu? Well this situation happen betul2 depan mata aku je pagi tadi sampai le bawak ke petang hingga ke malam kat kolej aku. Nak tau apa??


HISTERIA......seorang budak nursing sem 3 terjerit2 di tingkat dua betul2 atas ofis aku. So suara dia jerit tu kami leh dengar ngan jelas dan terang. Kami tgk le apa yg tak kena. memang sah budak kami (Student Nursing) kena histeria. Terjerit2 terlolong2 mintak dilepaskan, sebut panas..panas...panas.... kiri kanan student tu rakan2 lain tengah pegang tangan n kaki budak tu. ustaz di hujung kaki. Tengah baca ayat kursi. Sama2 semua baca ayat kursi. Disepaknyer kawan2 dia. Ya Allah ....teruknyer kena... Aku memang agak takut bila tgk situasi camtu.. bukan sebab aku lemah semangat...insyaAllah tak...tapi aku takut tengok tindakan drastik budak histeria yg tetiba je leh sepak terajang orang tanpa sedar. Energy dorang 2x ganda lebih kuat. Aku ajak member aku kuar dari tempat tu.... tapi member aku berkeras nak tgk gak. Nak tgk sapa budak yg kena tu.... Senang nak call parents budak tu. Hemmmm.....Aku ambik keputusan turun bawah g ofis aku balik. Just tgu perkembangan lanjut dari ustaz n ustazah yg bertungkus lumus tolong pulihkan budak tu.

Untuk pengetahuan korang semua, kolej kami ni memang agak haunted sikit. Yela ....malam mana ada kelas kan. Pastu lak dulu memang ada story budak lain ternampak benda2 yg bukan2...(pompuan rambut panjang laaa...apa laaa) Malah kolej kami ni pulak pernah jadi lokasi pengambaran citer MATAKU NAMPAK HANTU lakonan Lisa Surihani tu.

Tghari during lunch aku lepak kat bilik library ngan member aku. Sebelum tu aku dgr berita dari budak2 lain kata budak yg kena attack tu dah pulih sikit. Hemmm ok la tu... Tgh aku borak2 tetiba terdengar balik suara jeritan... Kali ni 2 orang budak lak kena histeria. Aku kuar lib tgk budak2 berkerumun kat student yg kena attack ngan histeria tu. tgh tolong urut di belakang budak tu sambil baca ayat2 kursi dan ayat2 lain. Budak tu terjerit2 lam 3 bahasa yg kami pelik dari mana pulak le budak tu belajar bahasa tu ek? heheh

1. bahasa indon yg pekat...cam sulawesi tu....2. bahasa Jawa........3..bahasa yg paling aku suka dgr..hehehh bahasa inggeris ko...jgn tak tau.....

bahasa ketiga tu yg aku tak tahan nak gelak nak senyum pun ada time tu...wahhhhh...setan leh cakap bahasa inggeris ko.....heheheh....(dalam hati aku dok mengagak mungkin budak tu stress)
ko tau dia cakap apa......(yg aku sempat dengar le)....go away...i hates you....i'm not her........
heheheh...tu je la yg aku sempat dengar...sebab tak berani dekat. Yg sorang lagi tu kata dorang kawan budak tu (orang asli). Dorang pakat bawak kawan yg kena attack tu ke bilik nursing dan yg sorang lagi tu still kat depan PODIUM HALL..... Ini macam dah jadi kes berat ni...sebab tak pulih2 pun.....Parents budak tu dah dipanggil suruh datang ke kolej n mungkin nanti dorang akan bawak berubat ngan ustaz yg lebih arif bab rasuk ni.
Ramai jugak la student lain yg tolong kawal keadaan budak histeria tu. Sampai naik letih tengok. Tapi aku tak berani la nak citer lebih2 sebab bersangkut paut ngan history kuarga si mangsa tu.....PEtang after work pun budak tu still tak sembuh.... dorang pakat bawak ke rumah kawan yg lain. Cuma dorang kata mangsa dah penat nak berlawan...tenaga dah lemah...so benda yg rasuk tu pun penat...tapi sekiranya tenaga mangsa dah pulih benda tu akan masuk balik akan serang balik... tu yg aku tak syok dengar tu..... kesian nanti kat kawan2 budak tu yg terpaksa tanggung tunggu mangsa sampai parent mangsa sampai. Kudrat dorang mana le mampu nak pegang kaki tangan mangsa yg fizikal nyer agak besar sedikit..... (sambung esok.....kes ni tak henti di siniiiiiiiiii....tunguuuuuu) hihihi

0 comments: